Acum 5 minute am închis VLC-ul pe care rula ”The Interview”. Poate cea mai tare comedie a anului, după Grand Budapest Hotel. Și tot acum 5 minute am realizat că există un nou cuvânt în marketingul mondial: ”honeypot”. Nu știți la ce mă refer, uitați-vă la film și contextualizați ”iminența atacului hackerilor” și lansarea pe youtube a filmului.
Nu știți de unde să luați filmul? Try here.
Pe lângă mirobolanta strategie de marketing folosită de cei implicați, trebuie să spun că am văzut un ”instant classic”. Are tot ce-i trebe: autocritică, replici memorabile, un cățel adorabil și, nu știu încă dacă din păcate sau fericire, un James Fanco ce ”overplays his role”, care poate la început e un pic enervant dar devine foarte amuzant. De asemenea, avem și un ”cameo” al lui Eminem în primele 5 minute care este incredibil de epic, și care setează perfect tonul filmului.
Ca să revenim la marketing, nu, ”the interview” nu trebuia lansat mai devreme. Este un ”Christmas movie” în toata splendoarea. Explică în nenumărate rânduri strategiile de marketing ce au stat la baza promovării lui, și în același timp oferă un umor cum numai Rogen și Franco știu să creeze. Culmea, nu apare nici un joint în film. Iar în ceea ce privește clișeele, sunt atât de bine tratate încât ai mereu impresia că-ți scapă câte ceva, tocmai de asta filmul cere să fie văzut și a doua oară.
A, cât e de bun ca film? Are 9,3 pe IMDB de la peste cinjdemii de votanți. Într-o notă mai realistă, eu i-aș da peste 8.