Cum? Nu știați? La Emag poți să-ți faci și asigurări, mai exact RCA pentru mașină. Foarte mișto ca serviciu. Intri, îți pui informațiile, îți generează o listă de oferte, selectezi ce-ți convine, deci, ca românul, pe cea mai ieftină, dai next și, iarăși ca românul, bagi rate fără dobândă. Da, se poate să iei cu cardul de cumpărături. Partea nasoală e că nu merge cu voucher-e. Dar mnah, nu le poți avea pe toate.

Și mi-am făcut și eu asigurare a doua oară la Emag. Iarăși o chestie drăguță, pe mine m-a anunțat și pe mail și pe telefon că îmi expiră polița. Marketing, boss! Și frumos marketing, că n-am dat decât un click și m-a dus la formularul cu datele automobilului gata completate.

Acum, orice om, când ia o decizie o ia în mod conștient. Caută în piață, mai cere o reducere, mai are un prieten. Se rezolvă astea. La Emag am optat prima dată pentru că rate. A doua oară din conveniență. Dar care-i buba, până la urmă? Păi pe site-ul lor zice că dacă fac polița duminică, aceasta îmi vine marți. Miercuri seară îi sun să-i întreb unde mi-e polița. Ei zic că e vina curierului. Le zic că eu nu am încheiat, prin achiziție online, un contract cu curierul, ci cu Emag, deci unde îmi e polița? Că o re-printează și mi-o trimit s-ajungă joi. Și le zic că joi nu e marți, iar pe site scrie că marți. Și ei iarăși, că curierul. Eu iar placa cu contractul. Ei că se rezolvă joi. Azi (joi) vine curierul. Data trimiterii e pe 18, adică miercuri.

Și acum vă întreb eu. Dacă n-aveam imprimantă să scot ce-mi dăduseră pe mail, sau vreo formă electronică de prezentare a asigurării, și eram dependent de livrarea marți a poliței și luam decizia în baza reclamei puse pe site cu livrarea, nu era o formă de încălcare a articolului 4 din legea 158/2008? Cum ce zice articolul? Simplu: publicitatea înșelătoare este interzisă.

Morala poveștii: nu vă faceți asigurări duminca, pentru că e sărbătoare.

Propoziția asta e pentru Emag: dacă nu îți poți respecta angajamentul, nu ți-l mai lua!

Dragi consumatori, este de datoria voastră să nu vă mai lăsați înșelați. Certați-vă, porcăiți-vă când știți că aveți dreptate. Operatorii comerciali nu-și vor îmbunătăți serviciile și nu-și vor îndrepta comportamentul dacă noi suntem delăsători. Se cere bon de la magazin, se duce laptele înapoi dacă e expirat, se numără restul la casă. Norme de bun simț. Se sesizează încălcarea legii când se întâmplă. Eu unul asta am făcut, de data asta la ei. Data viitoare la autorități. Deși, acum că mă gândesc, puteam să merg direct la autorități.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s